شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

طرح جنگل‌کاری ۱۲۷ هکتار از مراتع “آغصه و فداغ”

طرح جنگل‌کاری ۱۲۷ هکتاری آغصه و فداغ شهرستان گراش آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، عملیات جنگلکاری…

طرح جنگل‌کاری ۱۲۷ هکتاری آغصه و فداغ شهرستان گراش آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، عملیات جنگلکاری ۱۲۷ هکتار از اراضی دهستان‌های آغصه و فداغ آغاز شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در آیین كلنگ زني این پروژه ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته بر لزوم تسریع در اجرایی این پروژه با مشارکت مردم تاکید کرد و افزود: این طرح ضمن تقویت آب سفره‌های زیرزمینی و پوشش گیاهی، زمینه ایجاد تفرجگاه و توسعه گردشگری را در شهرستان فراهم می‌کند.

وی طرح نهال کاری گام‌های رو به جلو برای صیانت از فضای سبز و حفظ و نگهداری درختان دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید تحولات بزرگی در حوزه جنگل کاری، بیابان زدایی، اجرای طرح های آبخیزداری در شهرستان گراش با مشارکت و همکاری مردم صورت گرفته است.

ابراهیم شهسواری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش گفت: اجرای این طرح به مساحت ۱۲۷ هکتار در دهستان‌های آغصه از توابع بخش ارد و دهستان فداغ از توابع بخش مرکزی با اعتبار اولیه ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح توسعه فضای سبز، ایجاد منظره زیبا و جلوگیری از سیل، فرسایش خاک و آلودگی هوا دانست و افزود: درخت کنار نوع گونه کشت شده بومی در این پروژه است و ۱۲۷۰۰ نهال با مشارکت مردم در این طرح کاشته خواهد شد.

شهسواری همچنین از افتتاح فاز اول پروژه ۴۰۰ هکتاری درختکاری در تفرجگاه تنگ آب گراش به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین