پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افزایش حجم اینترنت رایگان مدارس فارس

حجم سرویس ADSL مدارس فارس به طور رایگان ۴٠ گیگابایت افزایش یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان…

حجم سرویس ADSL مدارس فارس به طور رایگان ۴٠ گیگابایت افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: ٣ هزار و ٩۵٣ مدرسه شهری و روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند رایگان متصل شده اند.

مهرداد سهرابی با بیان اینکه از این مدارس ٢ هزار و ٩١۵ مدرسه استان توسط مخابرات به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است، افزود: یک هزار و ٣٧ مدرسه دیگر توسط اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و «های وب» به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند که با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجم ترافیک اینترنت مدارسی که از شرکت مخابرات سرویس دریافت کرده اند از ٣٠ به ٧٠ گیگابایت افزایش یافت.

وی تصریح کرد: برخی از مدارس برای آموزش‌های مجازی با کمبود حجم اینترنت مواجه شده بودند که با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجم سرویس ADSL مدارسی که سرویس اینترنت خود را از شرکت مخابرات ایران دریافت کرده اند، به طور رایگان به میزان ۴٠ گیگابایت افزایش یافت و در آینده نیز تلاش داریم این افزایش را ادامه دهیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین