جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بهبود پوشش مکالمه در 2 روستای لارستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه، یک سایت مکالمه و اینترنت و ارتقا یک سایت موجود در مناطق روستایی استان خبر داد….

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از احداث سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه، یک سایت مکالمه و اینترنت و ارتقا یک سایت موجود در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از احداث سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه، یک سایت مکالمه و اینترنت و ارتقا یک سایت موجود در مناطق روستایی فارس با هدف ارتقای سطح کیفی پوشش مکالمه تلفن همراه در سه روستا و همچنین اتصال دو روستای دیگر فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

او با بیان اینکه این سایت‌ها برای بهبود پوشش مکالمه و محرومیت زدایی ارتباطی ایجاد شده است، روستا‌های ارتقا یافته را شامل روستا‌های کورده شیخ و گاوبست از توابع شهرستان لارستان و روستا‌های گچ نقاشی از توابع شهرسان شیراز از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و روستای ابولوردی از توابع شهرستان پاسارگاد و کدنج از توابع شهرستان شیراز از محل منابع توسعه‌ای اپراتور همراه اول عنوان کرد.

سهرابی اظهار کرد: در حوزه مکالمه تاکنون بیش از ۲۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس که معادل ۹۸/۴ درصد این روستا‌ها می‌شود از ارتباط صوت و مکالمه تلفن همراه برخوردارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین