شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری علت قطعی تلفن همزمان با قطعی برق در شهرک اندیشه و مسکن مهر لار

مدیر مخابرات لارستان علل قطعی تلفن همزمان با قطعی برق در شهرک اندیشه و مسکن مهر لار را تشریح کرد. غلامرضا فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن عذرخواهی…

مدیر مخابرات لارستان علل قطعی تلفن همزمان با قطعی برق در شهرک اندیشه و مسکن مهر لار را تشریح کرد.

غلامرضا فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن عذرخواهی از ساکنین شهرک اندیشه و مسکن مهر لار بابت قطعی‌های تلفن ناشی از قطع برق، اظهار داشت: واقعاَ قطع برق به اندازه کافی آزار دهنده است و نباید مشکلات دیگر به آن اضافه شود.

وی با بیان اینکه واقعیت ماجرا این‌است که در شهرک اندیشه فاز ۲، مسکن مهر پشت سرای سالمندان، شهرک صابرین، شهرک محمد رسول الله، مجتمع توحید و ایراهستان، از تجهیزات جدید که بر بستر فیبر نوری کار می کنند استفاده شده است، افزود: این تجهیزات که عمدتاَ در محیط بیرونی (OUT DOOR) نصب شده اند، به علت گرمای شدید فصل تابستان، دچار فرسایش زودهنگام باتری می شوند.

مدیر مخابرات لارستان با اشاره به اینکه باتری‌های قابل استفاده در این تجهیزات از نوع سیلد اسید(خشک) صنعتی است که در حال حاضر در بازار کشور موجود است، تصریح کرد: حق دارید اگر بپرسید پس علت عدم تامین باتری چیست؟ پاسخ اما خیلی ساده و تکراری یعنی همان کمبود نقدینگی است.

این مسئول با ابراز تأسف نسبت به اینکه مشکل فرسودگی باتری‌ها فراتر از سطح شهرستان لارستان و حتی استان فارس است و حجم عظیمی از هزینه را بر شرکت مخابرات ایران، تحمیل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: تا جائیکه بنده اطلاع دارم به دلایل متعدد، تامین این حجم از نقدینگی برای شرکت مخابرات ایران در حال حاضر میسر نیست و تنها شاید درصدی از نیازمندیها را بتواند تامین کند.

وی با تأکید بر اینکه صد البته ما نسبت به این مشکل بی‌تفاوت نبوده و نیستیم و بارها مکاتبه و پیگیری شده است، عنوان کرد: حتی بخشی از مشکلات را با امکانات موجود کاهش داده ایم، اما برای رسیدن به شرایط مطلوب و ارائه سرویس پایدار، کماکان نیازمند تامین بودجه جهت خرید باتری های جدید هستیم.

فروزش اضافه کرد: فقط در برخی از نقاط که اسم برده شد مشکل حاد است و در بیشتر نقاط، باتریهای موجود قطعی های یکساعته را جواب می دهند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین