شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تامین پوشش ارتباطی روستای کهنه مرکزی لارستان و محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی

پوشش ارتباطی روستای کهنه مرکزی لارستان و محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی تامین شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با پیگیری‌های مداوم ماینده مردم…

  1. پوشش ارتباطی روستای کهنه مرکزی لارستان و محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی تامین شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با پیگیری‌های مداوم ماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در  حوزه ارتباطات، پوشش ارتباطی محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی به ميزان ۲۰ كيلومتر و پوشش مكالمه روستای کهنه مرکزی شهرستان لارستان تامين شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بهبود زیر ساخت‌های ارتباطی را زمینه توسعه‌ی پایدار منطقه دانست و از تلاش‌های مهندس سهرابی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس مخابرات لارستان تشکر و قدردانی کرد.

مهندس سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با انتشار خبر برقراری پوشش ارتباطی در محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی و پوشش مكالمه روستای کهنه مرکزی لارستان گفت: در راستای توسعه ارتباطات سیار، پوشش ارتباطی محور مواصلاتی درز و سایبان-بلوچی به ميزان ٢٠ كيلومتر توسط اپراتور اول(همراه اول) برقرار و پوشش مكالمه روستای کهنه مرکزی شهرستان لارستان با جمعیتی بالغ‌بر ۹۰۰ نفر تامين شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین