یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

خط و نشان سخت و محکم شهرداری لار برای مردم با اعلام وضعیت قرمز هواشناسی

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت سطح قرمز، نسبت به بارش های رگباری تابستانه همراه با رعد و برق، وزش…

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت سطح قرمز، نسبت به بارش های رگباری تابستانه همراه با رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، بارش تگرگ و جاری شدن روان آب در مناطقی از استان فارس از جمله لارستان، از بعد از ظهر سه شنبه ۳۰ مرداد ماه تا اواخر وقت چهارشنبه ۳۱ همین ماه هشدار داده است.

 بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعد و برق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل از جمله مخاطرات این سامانه است.

 مدیریت بحران شهرداری لار ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان این شهرداری، عدم توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی کانال‌های دفع آب‌های سطحی، اجتناب از رفت و آمدهای غیر ضرور، خروج شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه را با توجه به شرایط جوی ضروری می داند.

 در صورت عدم توجه شهروندان به موارد و توصیه های اعلام شده، کلیه عواقب ناشی از عدم انجام؛ به عهده خود شخص بوده و شهرداری هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نداشته و ندارد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “خط و نشان سخت و محکم شهرداری لار برای مردم با اعلام وضعیت قرمز هواشناسی”

  1. ناشناس گفت:

    به نام خدا
    بجای تهدید شهروندان مسولیت خودتان را درست انجام دهید رودخانه کنار بازار بزرگ رو ببینید اصلا مسیر آن توسط شهرداری تمیز نشده است و در زمان بارندگی های شدید دچار مشکل می شود.

  2. ناشناس گفت:

    فقط کارشون همینه وتوکار خدادخالت کردن وبس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین