یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فوت جوان 30 ساله لاری در سیل 1400 و رسالت مسئولین شهری

دیماه ۱۴۰۰ بود که بر اثر سیل شدید در شهر لار  عوامل امداد و نجات هلال احمر و نیروهای امدادی آتش نشانی شهر لار جسد بی‌جان جوان ۳۰ ساله‌ای که…

دیماه ۱۴۰۰ بود که بر اثر سیل شدید در شهر لار  عوامل امداد و نجات هلال احمر و نیروهای امدادی آتش نشانی شهر لار جسد بی‌جان جوان ۳۰ ساله‌ای که در اثر سیل مفقود شده بود را  پیدا کردند.

جسد بی جان این جوان پس از ساعت ها تلاش و ریزش برداری و خرد شدن سنگ های عظیم پیدا شد. در سیل سال ۱۴۰۰ طبق برآوردهای صورت گرفته در استان فارس ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت بود که ۷۰۰ میلیارد آن مربوط به  لارستان اعلام شد.

پس از این حادثه تلخ، مقرر شد ایمن سازی محله ای که این اتفاق ناگوار رخ داده در دستور کار مسئولان شهری قرار گیرد. موضوعی که با گذشت حدود ۲٫۵ سال از آن هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است. شاید تصاویر زیر بیشتر گویای این ماجرا باشد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان آیا اگر سیلی دیگر نظیر آنچه طی یکی دو هفته اخیر در لارستان رخ داد، مجددا صورت پذیرد، مقاوم سازی مناطق مذکور در آن بخش های محروم شهر لار صورت پذیرفته است؟ آیا پاسخی برای خود در این خصوص در اثر رخداد احتمالی خدای ناکرده خواهیم داشت.

بدیهی است مقاوم سازی، افزایش ایمنی در برابر حوادث و یا  آسفالت معابر در این منطقه محروم شهر لار و یا هر اقدام لازم، البته در صورت امکان با همیاری مردم آن دیار به نظر لازم و ضروری می باشد.

 

 

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین