یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم جامعه قابل تقدیر است

  فرماندار ویژه لارستان بر اهمیت نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم جامعه تاکید و از همکاری‌های سازنده این نیرو با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بزرگ لارستان تقدیر…

 

فرماندار ویژه لارستان بر اهمیت نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم جامعه تاکید و از همکاری‌های سازنده این نیرو با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بزرگ لارستان تقدیر کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت; سرهنگ سید محمد یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان و جمعی از پرسنل این فرماندهی با حضور در فرمانداری لارستان، با داریوش دهقان فرماندار شهرستان دیدار و هفته دولت را تبریک گفتند.

در این دیدار صمیمانه، فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدا خدمت، بر اهمیت نقش نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم جامعه تاکید و از همکاری‌های سازنده این نیرو با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بزرگ لارستان تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان هم ضمن تبریک هفته دولت، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های فراجا در حوزه‌های مختلف ارائه داد و بر آمادگی کامل این نیرو برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین