یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تغییر ساعت کاری ادارات فارس

  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از فردا شنبه دهم شهریور تا پنجشنبه ، پانزدهم شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳…

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از فردا شنبه دهم شهریور تا پنجشنبه ، پانزدهم شهریور از ساعت ۶ تا ۱۳ است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان (بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهاد‌های عمومی) از فردا شنبه دهم شهریور تا پنجشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ است.

محسن نعمتی با اشاره به این موضوع که هفته‌های گذشته به دلیل ماندگاری گرمای بی سابقه در سطح استان حسب دستور استاندار فارس ساعات کاری ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شده بود، ادامه داد: برابر ابلاغیه خرداد استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدنن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین