یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گرامی‌داشت روز خبرنگار

امسال در حالی روز خبرنگار برگزار می‌شود که در جنگ کودک‌کش غزه، بیش‌از ۱۷۰ خبرنگار به‌وسیله‌ی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که این آمار ۱۰ ماهه جنگ اخیر، از آمار…

امسال در حالی روز خبرنگار برگزار می‌شود که در جنگ کودک‌کش غزه، بیش‌از ۱۷۰ خبرنگار به‌وسیله‌ی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که این آمار ۱۰ ماهه جنگ اخیر، از آمار کشته شدن خبرنگاران در جنگ‌های ویتنام و جنگ جهانی دوم بیشتر است و این نشان‌دهنده مسئولیت حساس خبرنگاران در تنویر افکار عمومی است که رژیم صهیونیستی به‌خاطر تداوم ستمگری و عدم بیداری، آن‌ها را از صحنه محو می‌نماید.

۱۷ مردادماه روز شهادت شهید صارمی نژاد در سال ۱۳۷۷ در مزارشریف افغانستان است. سال‌هاست این روز به‌عنوان زمان بیداری انسان‌ها، یاد و خاطره آن عزیز را گرامی می‌داریم اما اگر دقت لازم به عمل آوریم خبرنگار یک قطعه از نقشه‌ بیدارگر رسانه و مطبوعات است ، زیرا ماده خامی که خبرنگار تحویل می‌دهد با ویرایش، پیرایش و صفحه آرایی و تصویر پروری عکاسان و جایگزینی آرایشگران، به زیور طبع آراسته می‌شود و موزعین با زحمات خویش آن را در اختیار گیشه‌های مطبوعات و علاقه‌مندان رسانه قرار می‌دهد.

به‌همین خاطر قدردان همه نویسندگان، عکاسان، خبرنگاران، ویرایشگران، صفحه آرایان و موزعان مطبوعاتی‌ها هستیم، پس به آنان نیز تبریک می گوییم.

میلاد لارستان به نوبه خود از همه سپاس‌گزاری نموده و یاد و نام نویسندگان وارسته ای که در کنار ما نیستند گرامی می‌دارد و برای عزیزان به ملکوت پیوسته به‌ویژه حاج نصرا… طالع زاده، سید مصطفی کشفی، غلامرضا حامدپور، محمود پریدار و حسینعلی شیوخی طلب آمرزش می نماید.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین