پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

۹ راننده شوتی با پرونده ۱۲ میلیاردی در لارستان روانه دادسرا شدند

  فرمانده انتظامي لارستان از توقيف ۹ سواري شوتي و کشف ۱۲ ميليارد ريال کالاي قاچاق در اين شهرستان خبرداد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فارس ،…

 

فرمانده انتظامي لارستان از توقيف ۹ سواري شوتي و کشف ۱۲ ميليارد ريال کالاي قاچاق در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اول فارس ، سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی لارستان در پی انجام اقدامات فنی از حمل کالای قاچاق توسط خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی منتهی به این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل محسوس و نامحسوس محورهای مواصلاتی ، ۹ خودرو شوتی حامل بار را شناسایی و آنها را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: در بازرسی از آن خودروها در مجموع ۲۲۰ عدد انواع لوازم جانبی رایانه‌ای، ۴۴۱ عدد لوازم صوتی و تصویری، ۱۹۹ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۷ عدد لوازم خانگی، ۱۴۵ عدد لوازم جانبی موبایل، ۸۵ ثوب انواع پوشاک، ۲۳۷ جفت کفش، ۷۲۰ بطری نوشیدنی، ۶ عدد اسکوتر و یک دستگاه اسپلیت که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود کشف شد.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین