پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

موفقیت کودک لارستانی در کسب عنوان برتر پویش‌ملی «خوانش‌کتاب»

    برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است» معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

 

برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده خواندنی است» معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، برگزیدگان مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی شدند. در این دوره از رقابت‌ها، سه عضو از استان فارس موفق به کسب عناوین برتر در بخش‌های مختلف این پویش ملی شدند.

آرتینا زائر، عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان، در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب»، و ریحانه خلیلی از مرکز صدرا و یگانه شرفی از مرکز شماره چهار شیراز در بخش «روی خط کتاب»، با ارائه آثاری خلاقانه و تلاش‌های مستمر، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. این اعضای توانمند با بهره‌گیری از علاقه و استعداد خود، توانستند در این پویش ملی جایگاه ویژه‌ای را به دست آورند و نام خود را در میان برگزیدگان این رویداد ملی ثبت کنند.

پویش ملی «خوانش کتاب» از پنجم آذرماه سال گذشته، با رونمایی از پوستر و با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش، آغاز شد. این پویش فرصتی را برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم آورد تا از طریق معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود در صفحات مجازی، به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح کشور بپردازند.

لازم به ذکر است؛ مربی های راهنمای عضو لارستان، صدرا، و چهار شیراز به ترتیب، منصوره تقوی فرد، زهره شایگان، شیوا برزگر، هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین