یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انتشار همزمان ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لارستان

بطور همزمان ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لارستان منتشر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور لارستان، کتاب های “سازمان…

بطور همزمان ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لارستان منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور لارستان، کتاب های “سازمان او” و “الگوی اندازه گیری سرمایه فکری سازمان های ایرانی” توسط دکتر سید روح اله قرشی استادیار گروه مدیریت دانشگاه، تالیف و در بهار ۱۴۰۳ منتشر شده است.

کتاب سازمان او در ۲۵۰ صفحه و چهارفصل به بررسی محیط فیزیکی جهان در آیات و روایات می پردازد. در این کتاب که توسط انتشارات سپهر حکمت به زیور طبع آراسته شده، نظریات رایج مربوط به آغاز و پایان جهان و همچنین نظریه منظومه شمسی، بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

کتاب دوم در ۱۴۰ صفحه و چهارفصل به ارایه یک الگوی اختصاصی جهت اندازه گیری سرمایه فکری در سازمان های ایرانی می پردازد. باتوجه به اینکه الگوهای موجود ضرورتا در کشور ایران کاربردی نیستند، الگوی ارایه شده در این کتاب می تواند ابزار مناسبی را در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی، عمومی و خصوصی قرار دهد. در مجموع ۸۹ شاخص در این الگو معرفی شده است. ناشر کتاب مذکور دانشگاه پیام نور می باشد و بزودی از طریق وبسایت مرکز چاپ و توزیع دانشگاه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انتشار همزمان ۲ کتاب توسط عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور لارستان”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    درود و احسنت برشما

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین