شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اهدا ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی لارستان

  بیش از صد جلد کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، به کتابخانه عمومی گنج شایگان لار اهدا شد. به گزارش میلاد لارستان، بیش از ۱۰۰جلد کتاب…

 

بیش از صد جلد کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، به کتابخانه عمومی گنج شایگان لار اهدا شد.

به گزارش میلاد لارستان، بیش از ۱۰۰جلد کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان به کتابخانه عمومی گنج شایگان، اهدا شد.

روح اله شاهدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، کتاب را بوستان دانایی دانست و اظهار داشت کتاب و کتابخوانی نیاز روزمره روح و روان انسان است و هر مرز و بومی که دغدغه رفع این نیاز را برای شهروندان خود داشته باشد، تعالی و پیشرفت مادی را نیز تجربه خواهد کرد.

وی افزود: آغاز دعوت خاتم الرسل حضرت محمد صلی الله علیه و آله با نزول فرشته وحی و نزول آیه «اقراء»، نشان از آیین آگاهی و دعوت به دانایی بودن دین اسلام دارد. از همین رو مطالعه و انس با کتاب، از ضروریات سبک زندگی اسلامی است و رکن اصلی تمدن نوین اسلامی دانایی و فهم حقیقت عالم است…. امیدواریم تلاشهای ناچیز و اندکی همچون اهدای کتاب، در توسعه فرهنگ مطالعه و انس با کتاب اثرگذار باشد و دانش محوری مردمان کهن مرز و بوم ایران اسلامی، بهره مندی هرچه بیشتر از برکات عالم آفرینش را فراهم آورد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین