سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دانشگاه شیراز عضو طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد 

دانشگاه شیراز به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست. 

دانشگاه شیراز به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با امضای تفاهم‌نامه همکاری، دانشگاه شیراز به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست. بر اساس این تفاهم‌نامه، حساب حقوقی بیش از ۱۷۰۰ نفر از پرسنل، استادان و هیأت علمی دانشگاه شیراز، به این بانک منتقل خواهد شد.

دکتر «پرویز رستم‌زاده» معاون اداری و مالی دانشگاه شیراز، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه دانشگاه شیراز بر اساس مجوزهای وزارت اقتصاد و سیاست‌های داخلی خود، به دنبال همکاری با بانکی بود که بتواند بهترین خدمات را به کارکنان ارائه دهد، گفت: پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان گزینه‌ای مناسب برای این همکاری انتخاب شد.

وی افزود: شفافیت مالی و اداری از اولویت‌های اصلی دانشگاه شیراز است. به همین دلیل، یکی از مفاد مهم این تفاهم‌نامه، پرداخت تسهیلات ماهیانه به کارکنان در قالب طرح مهریار است که به شفافیت بیشتر در پرداخت‌ها کمک خواهد کرد.

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت جذب منابع قرض‌الحسنه، گفت: بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور در راستای اهداف خود، تلاش می‌کند تا با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ادارات مختلف، به ویژه دانشگاه‌ها، به افزایش سطح رفاه کارکنان و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه کمک کند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طرح‌های متنوع تسهیلاتی، آمادگی دارد تا در این زمینه به سازمان‌ها و ادارات مختلف خدمات ارائه دهد.

مدیر شعب استان فارس در پایان به ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان دانشگاه شیراز اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی در دانشگاه، دسترسی کارکنان به خدمات بانکی آسان خواهد شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین