دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

امانتداری کارکنان سپاه فرودگاه لارستان در تحویل کیف حاوی طلا به صاحبش

فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی لارستان از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان سپاه این فرودگاه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی لارستان از کشف و برگرداندن کیف حاوی پول و طلا به صاحبش توسط کارکنان سپاه این فرودگاه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان سرهنگ دوم حسین حیدری افزود: دو تن از پرسنل سپاه فرودگاه در روز پنجشنبه یکم شهریور ساعت ۱۰ صبح در حین گشت زنی و سرکشی از سالن انتظار ترمینال شماره ۲ یک عدد کیف که حاوی مقدار زیادی طلاجات،، چندین کارت بانکی، مدارک هویتی و وجه نقد بود را پیدا کرده و به یگان سپاه فرودگاه تحویل دادند.

وی بیان داشت: مأموران با پیگیری از طریق مدارک هویتی موفق به شناسایی مالک کیف و صاحب اموال کشف شده گردیده و پس از اطمینان، کیف و اموال کشف شده را به صورت صحیح و کامل به صاحب آن تحویل دادند.

فرماندهی سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه با بیان اینکه ارزش اموال پیداشده بالغ بر ۵ میلیارد ریال طلاجات و وجه نقد بوده است بیان داشت: سپاه در کنار مردم و مردم در کنار سپاه امنیت دارند و ضمن تشکر از مأموران کاشف و درستکار از مردم خواست در حفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری نمایند و از حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیا قیمتی خودداری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین