یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

“هتل فرودگاهی” لارستان با جذب 800 میلیارد تومانی سرمایه بخش خصوصی به روش BOT کلید می خورد

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی لارستان از جذب سرمایه گذاری ۸۰۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان خبر داد. روز گذشته وزارت راه و…

مدیرکل فرودگاه‌ بین‌المللی لارستان از جذب سرمایه گذاری ۸۰۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در توسعه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان خبر داد.

روز گذشته وزارت راه و شهرسازی شاهد رخداد بزرگ در صنعت هوانوردی بود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نیز رونمایی از اطلس سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و سند جامع هوشمندسازی فرودگاه‌های ایران موضوع مهمی بود که روز گذشته در پایتخت و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت.

مدیر کل فرودگاه‌ بین‌المللی لارستان در این خصوص اظهار داشت: طی جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته فی ما بین اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ، سرمایه گذاری در فرودگاه لارستان مورد بررسی و توافق طرفین قرار گرفته و تفاهم نامه فی ما بین با حضور وزیر راه و شهرسازی به امضا مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ،مدیر کل فرودگاه لارستان و مدیر عامل شرکت سرمایه گذار رسید.

رفیعی عنوان کرد: در فاز اول این تفاهم نامه سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه خدمات مسافری و گردشگری (هتل فرودگاهی )از سوی شرکت سرمایه گذار در فرودگاه لارستان انجام خواهد شد که اولین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت فرودگاهی در لارستان در سالهای اخیر خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از بروجردی نماینده مردم لارستان خنج گراش اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت‌های لازم از طرح فوق و جذب سرمایه گذاران متعدد، اظهار داشت: امیداورم با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در سایر پروژه ها ی فرودگاهی گامی بلند در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم عزیز و شریف منطقه برداریم.

به گزارش میلاد لارستان تیرماه ۱۴۰۳ بود که رفیعی مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان در سخنانی بیان داشته بود: با انجام رایزنی‌ها در مدت ۵ ماه گذشته موفق شدیم ساخت هتل در فرودگاه لارستان را با سرمایه‌گذار بخش خصوصی به تفاهم برسیم و انتظار داریم با انجام فرآیندهای قانونی بتوانیم این سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیون دلاری را به روش سرمایه‌گذاری BOT به مرحله اجرایی برسانیم. بر همین اساس تفاهم مذکور ۸۰۰ میلیارد تومانی احتمالا به روش BOT در فرودگاه لارستان به انجام خواهد رسید

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین