سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بهره برداری از ایستگاه پمپاژ چاه شماره ۳ شهر دهکویه لارستان

با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون استاندار فارس از ایستگاه پمپاژ چاه شماره ۳ شهر دهکویه لارستان بهره‌برداری شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

با حضور نماینده مردم در مجلس و معاون استاندار فارس از ایستگاه پمپاژ چاه شماره ۳ شهر دهکویه لارستان بهره‌برداری شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آبفا لارستان، در چهارمین روز از هفته ی دولت، طی مراسمی با حضور نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، مدیر عامل شرکت آبفا فارس و مسئولین محلی، شورای اسلامی و دهیاری شهر دهکویه ، ایستگاه پمپاژ چاه شماره ۳ شهر دهکویه لارستان به بهره برداری رسید.

همزمان با چهارمین روز از هفته ی گرامیداشت خدمات دولت، در مراسمی با حضور علاءالدین بروجردی نماینده ی مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، محمودرضا رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، علی شبانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، داریوش دهقان فرماندار، سید عبدالمهدی میرپور مدیر امور آبفا لارستان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و شورای اسلامی شهر دهکویه، پروژه ایستگاه پمپاژ چاه شماره ۳ شهر دهکویه لارستان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علی شبانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در این مراسم با اشاره به اقدامات گسترده این شرکت در سطح استان پهناور فارس ، گفت: با تلاش و کوشش همکاران ما در شرکت آبفا استان فارس توانستیم استمرار آبرسانی را مناطق مختلف استان داشته باشیم که همراهی مسولین محلی نقش به سزایی در این مسیر داشته است.

وی با اشاره به اقدامات خیرین محترم آبرسان نیز گفت: از خیرین محترمی که در امر آبرسانی در کنار خدمتگزاران خود در شرکت آبفا فارس بوده و هستند تقدیر مینمایم.

مدیر عامل شرکت آبفا مدیر امور آبفا استان فارس با اشاره به بهره برداری و افتتاح ۶ پروژه در حوزه آب رسانی در هفته دولت سال جاری با اعتبار ۴۶۶ میلیارد ریال در لارستان گفت: یکی از این پروژه ها که هم اکنون مورد بهره برداری قرار میگیرد ، شامل تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی ارتفاع دهی، احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی ایستگاه پمپاژ، اجرای خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین