چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هزینه ۲ هزار تومانی نوبت پزشکان برای چیست؟!

شهروندان می‌پرسند؛ مبلغ ۲ هزار تومان برای اخذ نوبت پزشکان در سیستم نوبت‌دهی کلینیک هاشمی زاده لار با چه توجیهی انجام می‌شود؟! به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، مدتی…

شهروندان می‌پرسند؛ مبلغ ۲ هزار تومان برای اخذ نوبت پزشکان در سیستم نوبت‌دهی کلینیک هاشمی زاده لار با چه توجیهی انجام می‌شود؟!

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، مدتی است اگر فردی می خواهد از سامانه نوبت دهی کلینیک هاشمی زاده لار نوبت یک پزشک را اخذ کند باید هزینه ۲ هزار تومانی را نیز پرداخت نماید.

هرچند که مبلغ ۲ هزارتومان شاید هزینه زیادی نباشد اما از آنجا که برای هر پزشک معمولا ۱۵ بیمار پذیرش می گردد، همین موضوع باعث شده فردی که میخواهد نوبت اخذ کند استرس قطعی اینترنت یا غیره را داشته باشد تا بتواند در فرصت بسیار کم نوبتی بدست آورد.

حال در کنار نیاز به سرعت عمل باید برای پرداخت هزینه نیز افراد استرس داشته باشند که آیا زمان کافی برای پرداخت هزینه خواهند داشت یا اصلا سامانه پرداخت بدرستی کار خواهد کرد که نوبت دکتر‌ اخذ شود.

البته این مطلب از مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان تا حدی پیگیری شد و اعلام گردید که بدلیل بازدارندگی افرادی که نوبت می گرفتند ولی در زمان مقرر در درمانگاه حضور پیدا نمی کردند این کار را صورت داده اند اما آیا مبلغ ۲ هزار تومان می تواند بازدارندگی داشته باشد؟!

در پایان باید گفت که قطعا مبلغ دو هزارتومان ارزش استرس دریافت نوبت را نخواهد داشت و اگر درمانگاه هاشمی زاده نیاز به کسب درآمد دارد، همین هزینه را بر روی ویزیت اعمال کند و بنظر می‌رسد مراجعین رضایت بیشتری خواهند داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین