یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرماندهی سپاه و جمعی از بسیجیان با فرماندار ویژه لارستان به مناسبت هفته دولت

  فرماندار ویژه لارستان گفت: هر جا بسیج و تفکر بسیجی وجود داشته موفقیت نیز همراه آن بوده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

 

فرماندار ویژه لارستان گفت: هر جا بسیج و تفکر بسیجی وجود داشته موفقیت نیز همراه آن بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت، سرهنگ فضل الله سلمانپور فرماندهی سپاه ناحیه لارستان و جمعی از پاسداران، فرماندهان پایگاه های مقاومت و بسیجیان شهرستان با حضور در فرمانداری ویژه لارستان، با داریوش دهقان فرماندار شهرستان دیدار و هفته دولت را تبریک گفتند.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و حضرت آیت الله رئیسی و دیگر شهدا خدمت و قدردانی از زحمات ناحیه مقاومت بسیج در راستای رشد و شکوفائی شهرستان در حوزه های مختلف بیان کرد: ما قدردان تلاش های سپاه شهرستان ، کارکنان و بسیج مردمی هستیم که در کنار دولت قرار گرفته اند و همواره خدمت می کنند و در راستای رشد و توسعه و ارتقاءامنیت و حفظ آرامش شهرستان توان خود را به کار بسته اند.

دهقان گفت: سپاه به فرموده مقام معظم رهبری یکی از نعمتهای الهی برای کشور و ملت است که طی بیش از ۴ دهه گذشته همواره منشا خدمات و برکات فراوان بوده است.

وی افزود: سپاه علاوه بر فعالیت در عرصه‌های نظامی در زمینه‌های مختلف، خدمات و دستاوردهای ارزشمندی داشته و در این زمینه طرح‌های موفق وکلانی اجرا کرده است.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه تشکیل سپاه توسط امام راحل(ره) یکی از نعمت‌ها و برکات الهی برای انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: وجود نیروهای متدین و با اخلاص در سپاه و هم‌چنین پیروی و وفاداری آنها از ولایت فقیه و حفظ ارزش‌های انقلاب، رمز ماندگاری این نیروی مردمی و مکتبی است .

دهقان بیان کرد: پاسداران برای ادای دین خود به اسلام، انقلاب و شهدا در این نهاد خدمت می‌کنند.

فرماندار لارستان ضمن اشاره به اهداف بسیج در خصوص گسترش مشارکت مردمی و امنیت و دفاع و نیز تقویت وحدت و همبستگی ملی گفت: فرهنگ بسیجی باید در لایه های اجتماعی کشور نهادینه شود.

وی، خلاقیت، برنامه ریزی و دوراندیشی را حاصل تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: موفقیت های بدست آمده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر و اثرگذار است.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سرهنگ فضل الله سلمانپور فرماندهی سپاه ناحیه لارستان هم ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر تشکر از فرماندار شهرستان گفتند: مجموعه سپاه همواره برای تعامل و همکاری با مسئولان شهرستان به ویژه مجموعه فرمانداری در راستای پیشرفت، توسعه‌ و رفع محرومیت شهرستان همچون گذشته آماده مساعدت و همکاری هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین