یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کلنگ ساخت تالار ورزشی بانوان اوز به زمین زده شد

  بالاخره بانوان شهرستان اوز صاحب تالار ورزشی اختصاصی می شوند و کلنگ ساخت این تالار در روز دوشنبه ۵ شهریور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان در شهر…

 

بالاخره بانوان شهرستان اوز صاحب تالار ورزشی اختصاصی می شوند و کلنگ ساخت این تالار در روز دوشنبه ۵ شهریور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان در شهر اوز به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز، با پیگیری های امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و شوراهای اسلامی شهر و شهرستان، ادارات کل راه و شهرسازی لارستان، ورزش و جوانان فارس و حمایت نیکوکاران شهر اوز، غلامرضا و محمدابراهیم جنگجو و مومن مولوی، ابتدا زمین تالار ورزشی از محل خیریه مرحومه صفیه سیفائی تامین اعتبار شد.

فریبا صالحی افزود: کلنگ ساخت تالار ورزشی بانوان اوز با حضور مقامات شهرستان، امام جمعه، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به زمین زده شد.

پیروز هاشم پور رئیس اداره ورزش و جوانان در این باره گفت: اعتبار اولیه ساخت تالار ورزشی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال بوده که به ترتیب افزایش می یابد. وی از خیرین بزرگوار که هزینه خرید زمین را از اداره کل راه و شهرسازی لارستان متقبل و در اختیار اداره ورزش و جوانان اوز گذاشته اند تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین