یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تیم کیوکوشین کاراته مردان اوز نایب قهرمان استان فارس شد

تیم کیوکوشین کاراته مردان اوز نایب قهرمان استان فارس شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، یک دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای آقایان استان فارس، در…

تیم کیوکوشین کاراته مردان اوز نایب قهرمان استان فارس شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، یک دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای آقایان استان فارس، در سالن طباطبایی شیراز برگزار شد. در این مسابقات مبارزین اوز توانستند نتایج خوبی را کسب کنند.

این مسابقات در دو رده زیر کیو (زیر کمربند زرد ) و بالای کیو ( کمربند مشکی و رده اصلی مسابقات ) برگزار شد که در هر دو رده مبارزین اوز نتایج درخشانی را کسب کردند که بع شرح زیر است:

در رده زیر زرد تیم اوز موفق به کسب دو طلا و ۵ برنز شدند که نتایج قابل قبول و نوید بخش آینده روشن برای این فایترهای جدید بود.

در رده اصلی مسابقات (کمربند مشکی) فایترهای اوز موفق به کسب دو طلا، یک نقره و دو برنز شدند و مقام دوم تیمی را کسب کردند.

با نظر مربیان استان میکاییل و بنیامین آگاهی، علیرضا زارع، ابوالفضل محسنی نسب ، عبدالله جنگجو و بهرام نامدار به عضویت تیم منتخب استان درآمدند و به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

در این مسابقات شیهان دای جعفر راستگو به عنوان رئیس سبک شهرستان و سر مربی، ابوالقاسم عالی زاده و محسن دستوری به عنوان مربیان تیم و شهرام پیرزاد و وحید ضیایی به عنوان داوران مسابقه و محسن محسنی نسب به عنوان سرپرست تیم حضور داشتند. لازم به ذکر است تیم اوز با تلاش ها و حمایت ساسان پیرزاد رئیس و سایر اعضای هیئت کاراته اوز و سنسی ولید ضیایی تمرین دهنده تیم اعزام شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین