سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پروژه از یاد رفته!!

  پروژه ساختمان مرکزی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان سالهاست که در مرحله احداث قرار دارد و توسط متولیان آن از یادها رفته است. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد…

 

پروژه ساختمان مرکزی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان سالهاست که در مرحله احداث قرار دارد و توسط متولیان آن از یادها رفته است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان از قدیمی‌ترین ادارات مستقر در لارستان محسوب می‌شود و یکی از ۲ اداره‌کل موجود در این خطه است که ۷ شهرستان جنوب استان پهناور فارس را تحت پوشش خود دارد.

محل استقرار این اداره‌کل در بلوار دکتر دادمان و درست روبروی بیمارستان امام رضا علیه السلام شهر لار است.

در هنگام عبور از خیابان روبروی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، ساختمانی چند طبقه به چشم می‌خورد که سالهاست به شکل نیمه‌کاره رها شده است.

بنا بر شنبده‌ها، این ساختمان از حدود سالهای ۸۷ یا ۸۸ بعنوان ساختمان مرکزی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان کلنگ‌زنی شده و بنا بر شواهد، مراحل سفت‌کاری آن به اتمام رسیده است اما سالهاست که به همین شکل رها شده و به نوعی از یاد مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی رفته است که چنین پروژه‌ای باید به اتمام برسد.

اگر بخواهیم مدیران کل آمده و رفته در اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان از زمان شروع پروژه را نام ببریم، می‌توانیم عناوینی همچون؛ آقایان امیری، فدایی، نصر، باقری‌فرد و اکنون شبانی را ذکر کنیم.

این ساختمان ۴ طبقه با مساحت حدود ۴ هزار متر مربع قرار بوده برای رفع کمبود فضای اداری و ارتقاء کیفیت خدمات به ارباب رجوع و تکریم کارکنان احداث شود، ولی اگر در حال حاضر به محل این اداره‌کل مراجعه‌ای داشته باشید، مشاهده می‌کنید که در هر اتاق چند کارمند حضور دارند و نشانه کمبود فضای فیزیکی است.

انتظار‌ مردم از مسئولان پیگیری کارها و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و بهره‌وری مناسب و کامل از داشته‌ها است‌.

امید می‌رود مدیران طی مدیریت چند صباح خود، پیگیر امور باشند و یادگاری به یا ماندنی از خود بجای بگذارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین