دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرودگاه لارستان حلقه واسط انتقال اعضای پیوند عضو

  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از انتقال اعضای پیوندی توسط بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، محمد صباغی گفت: با تکیه بر توانمندی…

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از انتقال اعضای پیوندی توسط بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، محمد صباغی گفت: با تکیه بر توانمندی تیم های درمانی و با هماهنگی مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور،اعضای پیوندی شامل کلیه ها و کبد آقای ۳۲ ساله اهل بستک، که دچار مرگ مغزی شده بود،توسط بالگرد اورژانس شهید قائدی لارستان در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لار از بالگرد اورژانس بندرعباس تحویل و به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز جهت بیماران نیازمند به جراحی پیوند،منتقل شد.

وی با بیان اینکه این ماموریت حساس که در ساعت ۰۷:۲۹صبح از طریق مرکز ارتباطات اورژانس به تیم اورژانس هوایی لارستان ابلاغ شده بود، تصریح کرد: به دلیل حساسیت زیاد و همچنین دارا بودن زمان طلایی برای انتقال اعضای پیوندی، انتقال با بالگرد مناسبترین گزینه بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان اضافه کرد: به توفیق الهی با وجود بالگرد اورژانس در منطقه لارستان بزرگ ارائه مراقبت های پیشرفته پزشکی به بیماران و مصدومان در اسرع وقت انجام میگیرد که باعث درمان سریعتر بیماران می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین