یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

تشکیل تیم لیگ برتری فوتبال یا فوتسال برای لارستان؛ از رؤیا تا واقعیت!!

  تشکیل تیم لیگ برتری فوتبال یا فوتسال برای لارستان، رؤیایی است که از وعده متولیان هنوز به مرحله واقعیت تبدیل نشده است. به گزارش میلاد لارستان، طرح موضوع بزرگ…

 

تشکیل تیم لیگ برتری فوتبال یا فوتسال برای لارستان، رؤیایی است که از وعده متولیان هنوز به مرحله واقعیت تبدیل نشده است.

به گزارش میلاد لارستان، طرح موضوع بزرگ برخورداری لارستان از یک تیم لیگ برتری در بحبوحه برگزاری مسابقات و در گرماگرم استقبال هواداران به شکل احساسی از سوی متولیان و بعضاً پیشکسوتان فوتبال یا فوتسال انجام می‌شود.

ایجاد یک تیم در سطح یک فوتبال یا فوتسال، در نگاه اول ایده‌ای جذاب و ایده‌آل محسوب می‌شود که به طور قطع برکات زیادی نظیر؛ رونق ورزش، سرگرمی جوانان، پرداختن حرفه‌ای به یک رشته پرطرفدار، حضور چهره‌های ورزشی در منطقه، مطرح شدن لارستان در سطح کشور و حتی بین‌المللی، پرورش و شکوفایی استعدادها و غیره می‌شود.

داشتن یک تیم زنجیره‌ای از زیرساخت‌ها نظیر؛ برخورداری از سالن یا زمین چمن مناسب، هتل و محل اقامت در خور شأن، نیروی انسانی پای کار، سرمایه مالی مناسب و حامی تیم و غیره را می‌طلبد.

هیأت فوتبال لارستان به شکل مقطعی و فصلی توانسته در آزمون‌های بزرگ همچون؛ میزبانی شایسته و در سطح بین‌المللی از بازی تیم‌های ملی روسیه و ایران، برگزاری چند دوره جام رمضان با جمعیت چند هزار نفری و حضور چهره‌های ملی، برگزاری مسابقه جام رمضان با حضور تیم‌هایی از استانهای جنوبی ایران و غیره عملکردی فراتر از انتظار را داشته باشد و نشان دهد که می‌تواند با کمترین امکانات، در زمره بهترین‌ها بود.

راه‌اندازی و بکارگیری سیستم کمک داور ویدئویی در فوتسال و فوتبال ایران برای نخستین‌بار در مسابقات لارستان، باعث شد تا کارهایی که برای دیگران سخت و غیرممکن جلوه می‌کند و همچنان سطح یک فوتبال کشور را می‌رنجاند، لارستان پیشگام باشد.

بهسازی چمن و زیرساخت‌های ورزشگاه تختی پس از گذشت دهه‌ها از زمان ساخت آن، یکی دیگر از اقدامات بزرگ و مؤثر است که خوشبختانه به شکل مطلوبی صورت گرفته است.

هرچند که حسین طارمی‌زاده رئیس هیئت فوتبال لارستان در نشست‌های خبری بارها بر لزوم داشتن تیم لیگ برتری و همچنین پیگیری این مهم از کانال‌های مختلف صحبت کرده اما به نظر فقط این ایده در مرحله رؤیا و آرزو باقی مانده است.

در کنار همه اینها باز هم به اصل مطلب بازمی‌گردیم، نخست برنامه‌ریزی هدفمند در تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های فوتبال و فوتسال و دیگری پیگیری موضوع مهم تشکیل تیم از لارستان در لیگ برتر است.

به طور قطع پتانسیل اتصال سرمایه‌های خطه لارستان به کشورهای حوزه خلیج فارس، می‌تواند نقطه قوت ارزشمندی برای ورزش لارستان باشد و مهمترین معضلی که در کشور ما پیشروی تیم‌های ایرانی قرار دارد، برای ورزش لارستان حل شدنی باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین