یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

چهار موکب از لارستان برای ایام اربعین در عراق دائر می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: ۴ موکب از طرف مردم لارستان بزرگ در کشور عراق برپا می شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با…

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: ۴ موکب از طرف مردم لارستان بزرگ در کشور عراق برپا می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه ۴ موکب از طرف مردم لارستان بزرگ در کشور عراق برپا می شود، اظهار داشت: از خیرین و مسئولین مواکب و خدام و همه مردم در برپایی و پرشور کردن مجلس عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام تشکر می‌کنم.

وی با برشمردن نام و محل استقرار مواکب لارستان در کشور عراق، افزود: موکب حضرت زینب کبری(س) در نجف مسیر طریق العلما با ۵۰ دقیقه پیاده روی مستقر در حسینیه طریق الجنت، موکب اربعین حسینی در کربلا سه راه قزوینیه، جنب هتل جواهر، موکب حب الحسین(ع) در مرقد حر حسینیه ابوعقیل و موکب بنت الحسین(ع) در حی العباس، موکب‌های لارستان در اربعین امسال به زوار خدمات می‌دهند.

این مسئول با اذعان به اینکه شروع کار خدمات دهی مواکب لارستان از ۲۴ مرداد تا اربعین حسینی خواهد بود، خاطر نشان کرد: در این موکب‌ها خدمات؛ اسکان، پذیرایی، صبحانه، نهار و شام ارائه می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان جمع خدام در ۴ موکب را حدود ۸۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه ارائه خدمات در سال گذشته مورد رضایت زائرین حسینی بوده است.

وی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به دست‌اندرکاران مواکب، عنوان کرد: خواهشی که از مردم عزیز داریم با مسئولین مواکب لارستان هماهنگ باشند و کمکهای مردمی بیش از پیش انجام شود.

حجت‌الاسلام اقبالی در پایان از مسئولین، امام جمعه و فرمانداری که همکاری لازم جهت برپایی موکب دارند، تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین