یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

امسال ۲ هزار نفر زائر از بخش بیرم عازم سرزمین عراق خواهند شد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیرم گفت: امسال ۲ هزار نفر زائر از بخش بیرم عازم سرزمین عراق خواهند شد. به گزارش میلاد لارستان، حجه الاسلام والمسلمین غلامی رییس سازمان تبلیغات…

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیرم گفت: امسال ۲ هزار نفر زائر از بخش بیرم عازم سرزمین عراق خواهند شد.

به گزارش میلاد لارستان، حجه الاسلام والمسلمین غلامی رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیرم در گفتگو با خبرنگار بیرم نیوز اظهارداشت: دهه اوّل محرّم که تمام می شود، دلدادگان حسینی،خودشان را مهیّا و آماده زیارت ارباب بی کفن و برادر بزرگوارشان می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال همچون سال های گذشته بخش بیرم زائران اربعینی به کربلای معلّی و عتبات عالیات دارد، افزود: محرم ۱۴۰۳ از بخش بیرم حدود ۱۳ کاروان بصورت اتوبوسی و ۳۰۰ کاروان خودروی که قریب به ۲۰۰۰ نفر می شوند عازم کشور عراق می شوند.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: اوّلین کاروان در روز شنبه ۲۰ مردادماه مصادف با ۵ ماه صفر حرکت خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه خادمان به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از بخش بیرم که آمادگی خود را جهت خدمت اعلام نمودند، با معرفی به مواکب شهرستانهای لارستان و لامرد در حال اعزام هستند، تصریح کرد: در طول این مدّت اقلامی از قبیل فرش، سیلندرگاز، پشتی، جارو، چای، لیوان، فلاکس، پتو و وجوه نقدی جمع آوری و به موکب لارستان تحویل شد.

وی اضافه کرد: دلدادگان حسینی مبلغی را جهت زائر اوّلی های بی بضاعت واریز و مبلغی هم نذر آب به یاد سقای لب تشنگان جهت زائرین اربعین حسینی واریز شد که ان شاءالله در مسیر پیاده روی آب تهیّه و تقدیم زائران عزیز خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین