شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بهره برداری و کلنگ زنی 2 واحد مرغ گوشتی در بخش صحرای باغ

۲ واحد مرغ گوشتی در بخش صحرای باغ لارستان بهره برداری و کلنگ زنی شد. به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، مدیر جهاد کشاورزی…

۲ واحد مرغ گوشتی در بخش صحرای باغ لارستان بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش میلاد لارستان روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی لارستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان گفت: در نهمین روز از دهه مبارک فجر،  یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در روستای دشتی از توابع بخش صحرای باغ به بهره برداری رسید .

محمد جواد مظفری افزود : این واحد مرغداری در زمینی به مساحت ۸ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال توسط آقای صفر غواصی اجرا شده است. 

به گفته وی ظرفیت تولید سالیانه این واحد  ۲۴۰ تن گوشت سفید است که زمینه اشتغال ۵ نفر را فراهم کرده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان همچنین با بیان اینکه در این روز، کلنگ یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در عماد شهر لارستان به زمین زده شد، ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال توسط آقای علی براکو اجرا خواهد شد .

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید سالیانه این واحد پس از بهره برداری ۲۴۰ تن گوشت سفید است که زمینه اشتغال ۵ نفر را فراهم می کند .

این مراسم با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، حسین زاده نماینده مردم شهرستانهای لار، خنج ، گراش و اوز در خانه ملت ، دلاور معاون عمرانی فرماندار لار و اعضای شورای اسلامی و امام جمعه عمادشهر برگزار شد .

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین