پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

رئیس دانشگاه آزاد لارستان:مسئولان به ایجاد رشته جدید در لارستان توجه کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به همراه برخی از مسئولان سازمان مركزی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و رؤسای کمسیون‌های تخصصی و دیگر رؤسای واحدهای دانشگاهی استان فارس از…

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور به همراه برخی از مسئولان سازمان مركزی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و رؤسای کمسیون‌های تخصصی و دیگر رؤسای واحدهای دانشگاهی استان فارس از دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر محمد‌مهدی طهرانچی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، امكانات این واحد دانشگاهی را خوب ارزیابی كرده و خواستار حفاظت خوب و استفاده بهینه و حداكثری از امكانات این مجموعه شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به دغدغه‌ها و خواسته‌های دانشجویان اظهار كرد: دانشجویان باید این‌گونه احساس كنند كه خواسته‌های آنان موردتوجه قرار می‌گیرد و توجه به نكات ظریف می‌تواند آنان را در تحصیل و پیشرفت خود مصمم‌تر و مشتاق‌تر كند.

طهرانچی با حضور در دانشكده پیراپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از امكانات این مجموعه هم دیدار كرد و گفت: مطالبه‌گری دانشجویان بسیار مهم بوده و می‌تواند باعث رشد و پیشرفت دانشگاه شود.

وی با حضور در کنار گلزار شهدای جاویدالاثر آرمیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، با قدردانی از تلاش‌های مستمر همكاران این واحد دانشگاهی بیان كرد: هدف از این سفر علاوه بر شرکت در همایش تقریب مذاهب اسلامی، قدردانی از تلاش‌های همكارانم در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بوده و در كنار این تشكر لازم است که برخی از نكات و تذکراتی كه باعث بهتر شدن شرایط و وضعیت دانشگاه می‌شود را نیز به همكارانمان اطلاع دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان و امكانات دانشگاهی، امانت‌هایی هستند كه به دست مسئولان وقت سپرده‌شده، بنابراین مسئولان انقلابی و مؤمن باید در حفظ این امانت بسیار كوشا بوده و در این زمینه نهایت دقت را به كار ببرند.

در این دیدار مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و امكانات موجود در این واحد دانشگاهی از همدلی و صمیمت میان همكاران این واحد دانشگاهی به‌عنوان عاملی مهم در پیشبرد اهداف این واحد نام‌برده و خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاهی در تأسیس رشته و مسائل آموزشی شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس دانشگاه آزاد لارستان:مسئولان به ایجاد رشته جدید در لارستان توجه کنند”

  1. کارمند لاری در اوز گفت:

    این هیت دانشگاهی برای دیدار از جلسه تقریت مذاهب از شهرستان اوز دیدار کدر انجا سخنرانی وتبادل نظر گردند واز دانشگاه ازاد اوز بازدید مفصل داشتند وقولهایی هم دادند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین