جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تذکر کتبی حسین زاده به وزیر صمت درخصوص افزایش قیمت سیمان در جنوب فارس

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر صمت درخصوص کمبود سیمان در جنوب فارس و افزایش قیمت آن تذکر داد. به…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر صمت درخصوص کمبود سیمان در جنوب فارس و افزایش قیمت آن تذکر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در این تذکر آمده است:

حسین حسین‌زاده طی ان تذکر کتبی نوشته است:

پیمانکاران جنوب استان فارس در هفته‌ها و ماه‌های گذشته با کمبود سیمان و افزایش قیمت آن مواجه شده‌اند. از این رو روند انجام پروژه‌ها و ساخت و سازها با کندی و بی‌نظمی روبرو شده است.

بخش زیادی از تولیدات کارخانه سیمان لارستان که سیمان سفید است، صادر می‌شود و نقش آن‌چنانی در تامین نیازهای منطقه ندارد. میزان تولیدات کارخانه‌ لامرد نیز پاسخگوی نیاز منطقه نیست. کارخانه هرمزگان هم به دلیل تعمیرات و بازآمادسازی تجهیزات، نیمه‌تعطیل است. تولیدات محدود کارخانه سیمانِ داراب نیز بیشتر در شمال استان فارس توزیع می‌شود.

وضعیت این کارخانه‌ها و عدم مدیریت صحیح موجب شده تا قیمت سیمان در منطقه سلیقه‌ای، خارج از عرف و نجومی باشد و بازار مصالح ساختمانی را دچار تنش کند. همچنین این شرایط باعث شده تا تعداد زیادی از کارگران روزمزد بیکار شوند.

ادامه یافتن این وضعیت به تهدیدی اجتماعی در منطقه تبدیل خواهد شد. لازم است مشکل پیش آمده را برطرف سازید و از پدید آمدن آسیب‌های بیشتر جلوگیری نمایید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تذکر کتبی حسین زاده به وزیر صمت درخصوص افزایش قیمت سیمان در جنوب فارس”

  1. ناشناس گفت:

    جناب حسین زاده بفکر راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان لارستان بعنوان کارخانه جنوب فارس بصورت سیمان سیاه باشید تا کی منطقه نیازمند سیمانهای سایر شهرستانها باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین