چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

ساماندهی جاده مرگ، دغدغه دیرینه شهروندان جویمی

جمعی از شهروندان جویمی با حضور در بخشداری و شورای اسلامی شهر خواستار ساماندهی جاده مرگ یعنی محور جویم-فرشته جان شدند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم،…

جمعی از شهروندان جویمی با حضور در بخشداری و شورای اسلامی شهر خواستار ساماندهی جاده مرگ یعنی محور جویم-فرشته جان شدند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، در پی معضل دیرینه جاده جویم-فرشته جان که به جاده مرگ معروف است، جمعی از شهروندان جویمی ابتدا با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر و سپس بخشداری، اعتراض خود را مطرح و خواستار تسریع در ساماندهی جاده مذکور شدند.

شهروندان حاضر، هرکدام به نوبه خود مشکلات جاده مرگ را مطرح و خسارات جانی و مالی پدید آمده از استاندارد نبودن آن را عنوان کردند و به گفته آنان جاده مذکور تنها مربوط به بخش جویم نمی باشد و بسیاری از هموطنان در طول سال از این مسیر عبور می کنند و حتی اهالی دیگر شهرها نیز نسبت به این امر گلایه مند هستند.

داود شفیعی بخشدار جویم که پیش از این هم در خصوص جاده مرگ پیگیری کرده با ببان اینکه مشکل جاده، مشکل همه ماست و بعنوان مسئول بایستی در کنار مردم باشیم،افزود: مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی لارستان صورت گرفته، استعلام آن نیز موجود است و ان شاالله مراحل مقدماتی برداشتن پیچ های خطرناک به زودی انجام و ساماندهی نهایی آن نیز پس از طی مراحل حقوقی و جذب اعتبار به سرانجام خواهد رسید.

لازم به ذکر است فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)سپاه، رییس و نماینده شورای اسلامی شهر جویم نیز در این جلسه حضور داشتند.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین