جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری کلاس پرورش زنبور عسل در لارستان

یک دوره کلاس پرورش زنبور عسل با حضور ۵۷ نفر از کار آموزان این رشته برگزار شد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی…

یک دوره کلاس پرورش زنبور عسل با حضور ۵۷ نفر از کار آموزان این رشته برگزار شد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان حجت ایزدمهر رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای لارستان در این خصوص اظهار داشت: عسل کنار یکی از مرغوب ترین عسلهای شناخته شده بوده و لارستان به واسطه پوشش گیاهی از مستعدترین مناطق پرورش زنبور و تولید عسل کنار در جنوب کشور به حساب می آید.

این مسئول افزود: به همین منظور یک دوره کلاس پرورش زنبور عسل در لارستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای خنج برگزار شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این چنین کلاس هایی زمینه اشتغال جوانان شهرستان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر برداشت بی رویه و غیر حرفه ای از عسل زنبورهای وحشی، نسل این زنبورها را در منطقه لارستان در خطر انقراض قرارداده است که امیدواریم با فرهنگ سازی و حساسیت بیشتر ارگانهای مربوطه جلو انقراض این زنبورها را بگیریم.

ایزدمهر خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال همشهریان گرامی از این دوره ها، مرکز آموزش فنی و حرفه ای لارستان در نظر دارد دوره های تکمیلی پرورش زنبور عسل را نیز برگزار کند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی با شماره ی ۵۲۲۴۹۸۸۰ تماس بگیرند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین