جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح تفرجگاه کوهستانی «بوستان دوستان» در لار+تصاویر

تفرجگاه کوهستانی «بوستان دوستان» در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با شب نیمه ماه شعبان و سالروز میلاد با سعادت و سراسر نور صاحب الزمان حضرت امام…

تفرجگاه کوهستانی «بوستان دوستان» در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با شب نیمه ماه شعبان و سالروز میلاد با سعادت و سراسر نور صاحب الزمان حضرت امام مهدی – عجل الله تعالی فرجه الشریف- تفرجگاه کوهستانی *بوستان دوستان* طی مراسمی افتتاح شد.

در این مراسم شماری از علاقه مندان کوهنوردی و طبیعت گردی همراه با خانواده های شان حضور داشتند و در فضای باز و در دل طبیعت و البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی میلاد امام عصر (عج) را گرامی داشته و تفرجگاه کوهستانی *بوستان دوستان* را به نام ایشان متبرک کردند.

در این شب زیبا در دامان طبیعتِ آغشته با هوای دلپذیر بهاری زیر نور قرص کامل ماه، ابتدا نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه و در ادامه پس از قرائت دعای فرج، همزمان با سراسر کشور در ساعت ٢١ بانگ «یا مهدی ادرکنی» سر داده شد، سپس مرشد مظفری و باستانی کاران نوجوان به مولودی خوانی و هنرنمایی پرداختند‌؛ پایان بخش برنامه نیز پذیرایی از حاضران با میوه و شیرینی و صرف شام بود که با همت آقایان حاج عزیز اسلام پناه و علی خلیل آزاد تدارک شده بود.

*بوستان دوستان* در ارتفاع ١١۶۵ متری از سطح دریا در دل رشته کوههای جنوبی شهر لار (کوه سیاه) و در بالادست پارک جنگلی این شهر واقع شده است.

حاج یعقوب موحدی مؤسس هیأت کوهنوردی و پایه گذار برنامه های رسمی و منظم کوهنوردی در لارستان، کار آماده سازی تفرجگاه کوهستانی *بوستان دوستان* را از حدود یک سال پیش آغاز کرده و در این مدت شمار زیادی از طبیعت دوستان با وی همکاری داشته اند اما همراهان همیشگی او در این راه، خلیل بامدادی، علی اکبر و مهدی موحدی و محمدحسن ارغوان بوده اند.

علاقه مندان کوه و طبیعت برای کسب اطلاع از برنامه های گروه کوهنوردی شهید چمران و لذت بردن از *بوستان دوستان* می توانند با شماره همراه آقای موحدی ٠٩١٧٧٨١١٣۶۵ تماس بگیرند یا به همین شماره واتساپ بزنند.

در ادامه می توانید تعدادی از عکس های *بوستان دوستان* که در روزها و ماههای گذشته گرفته شده است را ببینید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین