شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اجرای طرح ملی «محله همدل» در لارستان با جوائز نفیس

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی لارستان از اجرای طرح ملی «محله همدل» در لارستان با جوائز نفیس خبر داد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اقبالی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان…

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی لارستان از اجرای طرح ملی «محله همدل» در لارستان با جوائز نفیس خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اقبالی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان از اجرای طرحی کشوری از طرف سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع «مهرواره محله همدل» خبر داد و اظهار داشت: در قالب این طرح، مشکلات محله با همدلی اهل محل حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش ملی در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است که در آن افرادی که در محله ای باری از روی دوش مردم با طرح های خود بر می‌دارند و خوشحالی در دل مردم ایجاد می‌کنند این طرح ها مطرح شده و در مراحل مختلف به داوری گذاشته می شود، افزود: در ابتدا طرح‌های اجرا شده در محله در مرحله شهرستانی داوری می‌شود و اگر خوب بود به مرحله استانی راه پیدا می‌کند و در نهایت می‌تواند در مرحله کشوری نیز با دیگر طرح‌ها به رقابت گذاشته شود.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه در هر مرحله نیز به طرح های برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌‌شود، تصریح کرد: موضوعاتی که در این طرح گنجانده شده از جمله حل و رفع مشکلات مردم مانند تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان، پرداخت بدهی، تسویه حساب‌های دفتری، اشتغالزایی و نذر قربانی جهت نیازمندان  و غیره می‌تواند صورت گیرد.

این مسئول با اذعان به اینکه خیلی از این طرح ها بصورت عادی در محلات در حال انجام است اما افراد می‌توانند با مستندسازی این اتفاق و ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ آدرس سایت را دریافت کرده و از طریق سامانه طرح خود را ارائه دهند، خاطر نشان کرد: وقتی این طرح ها ارائه شد، لیست تمام کسانی که از لارستان طرح داده اند و در محله خود فعالیت می‌کنند این لیست از تهران به اداره تبلیغات اسلامی لارستان ارسال می‌شود و مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه از بین محلات سه محله بعنوان محله برتر انتخاب می‌شوند و در روز عید فطر از آنها تقدیر می‌شود، ادامه داد: سه محله برتر به مرحله استانی راه پیدا کرده و در استان نیز مورد داوری و ارزیابی قرار می‌‌گیرند.

اقبالی با بیان اینکه بعد از این در استان فارس نیز سه محله بعنوان برگزیده معرفی شده و علاوه بر تقدیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: در مرحله کشوری نیز سه طرح برگزیده معرفی می شوند و به محله های برگزیده کشوری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به همراه ۱۰ وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می شود.

رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی لارستان اضافه کرد: تاکید ما بر این است که مردم خیر لارستان که در محلات تلاش می‌کنند در این طرح شرکت کنند تا بتوانیم در سطح شهرستان دارای افتخاراتی باشیم و حتی بتوانیم در مرحله کشوری برگزیده داشته باشیم .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین