شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز پویش «لبخند همکلاسی» برای محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان در لارستان

  مسؤول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان از آغاز پویش «لبخند همکلاسی» برای محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان در لارستان با مشارکت‌ همه‌ی نهادها و سازمان‌های خیریه دولتی و مردمی خبر داد. امین دلخسته در…

 

مسؤول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان از آغاز پویش «لبخند همکلاسی» برای محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان در لارستان با مشارکت‌ همه‌ی نهادها و سازمان‌های خیریه دولتی و مردمی خبر داد.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان، از اجرای طرح پویش «لبخند همکلاسی» در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با مساعدت و همکاری کلیه‌ی نهادها از جمله کمیته امداد، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت، خیریه‌های مردمی و اصناف و بازاریان با هدف تأمین موبایل، تبلت دانش‌آموزی، لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به تأثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه با رویکرد مدرسه‌محوری در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که گروه‌های خیریه همواره با روحیه جهادی یار و همراه مردم بوده‌اند، افزود: با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب بین دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم، یک رزمایش باشکوه از کمک‌های مؤمنانه برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در این رزمایش، خاطرنشان کرد: با پرداخت هر سهم ۲۰ هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۴۸۵ به نام مرکز خیریه شهید سلیمانی لارستان، از تمامی ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت تا با همدلی و همکاری، لبخند شادی را بر لب دانش‌آموزان نیازمند بنشانیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین