پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

آغاز اجرای پویش هر محله یک قربانی در لارستان

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان پویش هر محله یک قربانی برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه…

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان پویش هر محله یک قربانی برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت:‌این پویش مردمی مانند طرح کمک های مومنانه مورد استقبال و تایید مقام معظم رهبری رسیده که از سوی قشرهای مختلف با محوریت گروه های جهادی سپاه ناحیه لارستان اجرایی شده است.

او، بیان کرد: پویش مردمی هر محله یک قربانی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا با هدف اطعام خانواده های نیازمند است.

جاهدی تصریح کرد: در قالب پویش مردمی هر محله یک قربانی گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و هیات امنای مساجد محله، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از جمله خرید گوسفند و توزیع درمیان خانواده های نیازمند می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان ادامه داد: هر فرد خیر می تواند در قالب اجرای طرح تجمیع قربانی های کوچک و اهدا به مستمندان در هر محله با پرداخت هر سهم ۲۰ هزار تومان به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۶۸۷۹۵۱۲ به نام کمک های مردمی، در ثواب اهدای گوشت قربانی شریک شود.

او، افزود: انتظار می رود با توجه به خودجوش بودن ، مردمی بودن و حمایت مقام معظم رهبری از این پویش مانند طرح کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان تا حدود زیادی برای رفع مشکل خانواده های آسیب دیده مفید و پر برکت باشد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده تا اول مردادماه ۹۹، تاکنون ۲۸۱ هزار و ۴۱۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۱۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۸۵۳ نفر رسیده است.

شهرستان لارستان با اعلام وزارت بهداشت و ستاد ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا از مناطق قرمز کرونایی محسوب می شود که سیر صعودی مبتلایان و فوتی ها در این منطقه رو به افزایش است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین