پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فریاد بحران بی‌آبی ۸۰ روستای لارستان و لامرد!

ساکنان ۸۰ روستای بخش‌های علامرودشت، چاهورز، خیرگو و بیرم از توابع شهرستان‌های لارستان و لامرد فریاد بی‌آبی برآوردند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، دهیاران و اعضای…

ساکنان ۸۰ روستای بخش‌های علامرودشت، چاهورز، خیرگو و بیرم از توابع شهرستان‌های لارستان و لامرد فریاد بی‌آبی برآوردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از بیرم، دهیاران و اعضای شوراهای ۸۰ روستا از توابع چهار بخش «علامرودشت»، «چاهورز»، «خیرگو» و «بیرم» در شهرستان‌های لامرد و لارستان با امضای طوماری خطاب فرمانداران و نمایندگانِ این مناطق، اداره کل آبفای فارس و زیر مجموعه‌های آن در لارستان، لامرد و گراش خواستار حل بحران کم‌آبی مناطق مذکور شدند.

مردم شهید پرور بخش های علامرودشت، چاهورز ، خیرگو و بیرم از توابع شهرستان های لارستان و لامرد پس از گذشت چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان از قطعی مستمر آب لوله کشی که ابتدایی ترین نیاز یک جامعه است رنج می برند.

دهیاران و اعضای شوراهای ۸۰ روستا از توابع چهاربخش علامرودشت، چاهورز،خیرگو و بیرم که موازی هم هستند با امضا طوماری خطاب فرمانداران لارستان، لامرد و گراش، نمایندگان لارستان و لامرد در مجلس شورای اسلامی، اداره کل آب استان فارس و زیر مجموعه‌های آن در لارستان، لامرد و گراش و غیره خواستار حل بحران بی آبی دیار خود شدند.

از دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر رحیمی استاندار فارس تقاضامندیم که فریاد مردم مظلوم این مناطق که مانند تمامی مردم میهنمان نقش پررنگی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند را بشنوند و جهت رفع بحران بی آبی این مناطق اقدامات لازم را بطور جدی فراهم آورند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین