جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع کرونا برگزار نخواهد شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: باتوجه به روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری یا خودرویی برگزار نخواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: باتوجه به روند افزایشی شیوع کرونا، امسال راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری یا خودرویی برگزار نخواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نصرت الله لطفی در نشست هم اندیشی روز جهانی قدس، افزود: اگر چه در روز ۲۲ بهمن شاهد برگزاری راهپیمایی خودرویی موفق بودیم اما باتوجه به روند افزایشی شیوع کرونا، پس از برگزاری نشست ها و بررسی ها انجام شده، ده ها برنامه مختلف در سطح ملی و بین المللی، جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد شد تا این روز بزرگ زنده نگهداشته شود.

وی بزرگداشت روز جهانی قدس را به عنوان یادگار امام خمینی (ره) و عمل به وظیفه دینی، انقلابی و دفاع از مظلوم دانست و اضافه کرد: ایران اسلامی ،پرچمدار و منادی دفاع از فلسطین و روز قدس محور اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و آزادی خواهان در دفاع از فلسطین است.

لطفی اضافه کرد: روز جهانی قدس همه ساله از اهمیت خاصی برخوردار بوده و است ولی امسال اهمیت آن به دلیل اقدام نابخردانه سران خودفروخته و مزدور برخی کشورهای عربی در برقراری ارتباط رسمی با رژیم صهیونیستی ، اهتمام ضعیف تر دیگر کشورهای عربی به این اقدام ظالمانه و تحرکات شیطانی رژیم جعلی در یکسال گذشته ،بیشتر است و باید برنامه های باشکوه تر و منسجم تری در عرصه بین المللی داشته باشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین