سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

تصاویر: مجموعه ورزشی لارستان، به نام کارگران به کام معتادان!

پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۴ سال است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ناتمام رها شده است. به گزارش میلاد…

پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۴ سال است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم ناتمام رها شده است.

به گزارش میلاد لارستان، پروژه بزرگ مجموعه ورزشی کارگران لارستان یکی از ده‌ها پروژه نیمه تمام این شهرستان است که به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و کمبود بودجه ناتمام رها شده است

احداث مجتمع ورزشی کارگران شهر لار از مصوبات دور نخست سفرهای استانی هیأت دولت نهم است که در سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع کلنگ‌زنی و از سال ۸۷ کار ساخت آن آغاز شد.

عملیات احداث این پروژه در سال ۹۱ با پیشرفت نزدیک به ۴۰ درصد به جهت عدم تصویب و تخصیص اعتبار مورد نیاز همچنان در باتلاق کمبود اعتبار دست و پا می‌زند و نیمه تمام رها شده است.

این مجتمع که می‌تواند محلی برای تفریح کارگران و خانواده‌های آنان باشد، متأسفانه سالهاست که به ورطه فراموشی سپرده شده و هر چه از زمان اتمام آن بگذرد، از عمر مفید پروژه کاسته می‌شود. از آن شوربختانه‌تر آنکه بنا بر شواهد میدانی، این مکان خلوت و دنج و نیمه‌کاره، به محلی برای  رفت‌وآمد معتادان تبدیل شده است.

مسئولان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، ورزش و جوانان لارستان، فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می‌بایست با برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه زمان‌بندی شده و سالانه از سطوح مختلف استانی و ملی و همچنین دعوت از مدیران ارشد کشور در راستای بازدید از این طرح عمومی، گام‌به‌گام و البته در اسرع وقت در به ثمر نشاندن پروژه ورزشی کارگران لارستان اهتمام جدی به خرج دهند.

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین