پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آسفالت 9 کیلومتر از باند دوم لار-بندرعباس در آینده نزدیک/3 کیلومتر از جاده لار-بستک آماده بهره برداری

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آماده سازى محدوده تنگ خور در محور لار – بستک جهت نصب علائم و تجهیزات ایمنی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از آماده سازى محدوده تنگ خور در محور لار – بستک جهت نصب علائم و تجهیزات ایمنی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس حسن شبانی به تشریح فعالیت های راهسازی در محور لار –بندرعباس و لار –بستک پرداخت و آخرین تحولات صورت گرفته در این دو جاده را تشریح کرد .

وی اظهار داشت : کوتاه بودن مسیر برای دسترسی به بنادر لنگه ، چارک ، آفتاب و جزیره زیبای کیش موجب شده اهمیت جاده لار – بستک و ضرورت تکمیل باند دوم آن بیش از گذشته مورد درخواست باشد و علیرغم مطالبات پیمانکار پروژه، با توجه به موقعیت ویژه تنگ خور و لزوم حذف گردنه موجود و ارتقای ایمنی ترافیک، هم اکنون عملیات آسفالت ٣  کیلومتر از مسیر، در محدوده تنگ خور به اتمام رسیده است.

شبانی تصریح کرد : با توجه به جنس جاده موجود تهیه و نصب علائم و تجهیزات ایمنی لازم برای امکان بهره برداری از محور ، در دستور کار قرار دارد ولیکن، از آنجا که تهیه کلیه اقلام ایمنی، نیازمند تأمین نقدینگی می باشد ، نسبت به تهیه و نصب علائم و تجهیزات ایمنی مورد نیاز محور، جهت بهره برداری از آن پيگيرى هاى لازم صورت گرفته است .

وی در ادامه در خصوص اقدامات صورت گرفته درمحور لار – بندرعباس خاطر نشان کرد : ١٨ کیلومتر از این محور تحت پیمان می باشد که حدود ٩ کیلومتر آن، آماده آسفالت است ؛ اما با توجه به موقعیت خاص پل بست فاریاب، که در میانه این مقطع ٩ کیلومتری واقع می باشد، ابتد اتمام پل دارای اولویت اساسی است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان علت نبود سیمان را از دلایل توقف برای تکمیل پل موصوف تا اوایل اردیبهشت، دانست و افزود : ضمن مکاتبه با فرمانداری محترم ویژه لارستان و معرفی پیمانکاران به کارخانجات سیمان، مشکل تأمین سیمان، مرتفع و عملیات اجرایی مجدداً آغاز گردیده است

شبانی با اشاره به اینکه صرف نظر از توان مالی پیمانکار، با در نظر گرفتن الزامات فنی و اجرایی در کارهای بتنی، پیش بینی می شود عملیات احداث پل مذکور، تا اواخر مردادماه به طول بیانجامد ، ادامه داد : بدیهی است پس از تکمیل پل، اتمام عملیات آسفالت و بهره برداری از قطعه ٩ کیلومتری موصوف، میسر می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “آسفالت 9 کیلومتر از باند دوم لار-بندرعباس در آینده نزدیک/3 کیلومتر از جاده لار-بستک آماده بهره برداری”

  1. ناشناس گفت:

    والا این کارهای که ایشان میفرمایند نیاز به اداره کل بودن ندارد.یک اداره جز هم میتواند این کارهای جزئی را انجام دهد.اگه گفته بودن ۳۰ کیلومتر از مسیر لار بستک یا ۹۰ کیلومتر از مسیر لار بندرعباس یک چیزی وگرنه با این سرعت پيشرفت کار تا ۲۰ سال اینده هم این جاده ها دوبانده نخواهد شد.راستی قرار بود سال گذشته ۱۰ کیلومتر از مسیر لار جهرم دو بانده شود.چی شد پس؟؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    والا این ۳ کیلومتر فکر کنم از چهار پنج سال پیش اداره کل در حال ساختش هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین