دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مجری طرح «خادمین شهدا» در مدارس لارستان:

95 درصد کلاس‌های درس مدارس لارستان مزین به‌نام شهداست

میلاد لارستان: مجری طرح خادمین شهدا در مدارس لارستان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد کلاس‌های درسی مدارس لارستان مزین به‌نام و قاب عکس شهداست، گفت: با این اقدام، دانش‌آموزان، نام کلاس خود را به‌جای اعداد و حروف با نام شهدای شهرشان می‌شناسند.

مجری طرح خادمین شهدا در مدارس لارستان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد کلاس‌های درسی مدارس لارستان مزین به‌نام و قاب عکس شهداست، گفت: با این اقدام، دانش‌آموزان، نام کلاس خود را به‌جای اعداد و حروف با نام شهدای شهرشان می‌شناسند.

به گزارش میلاد لارستان محسن شهرآشوب در گفت و گو با رادیو فارس؛ با ابراز تأسف از کم‌کاری در بحث الگودهی و الگوسازی برای جوانان و نوجوانان و با اشاره به تأکیدات رهبری معظم انقلاب در زمینه الگوسازی برای قشر جوان و نوجوان، اظهار داشت: آموزش‌ و پرورش مهم‌ترین نقش را در تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه دلیل افزایش بی‌اخلاقی‌ها در جامعه این است که برای جوان‌ها الگویی تعیین نشده است، افزود: در ایران اسلامی جوان‌های خوب، بااخلاق و نخبه بسیاری داریم که باید با برجسته‌سازی آن‌ها را به اقشار مختلف جامعه و به‌‌ویژه جوانان معرفی کرد.

مجری طرح خادمین شهدا در مدارس لارستان با اشاره به اینکه شهدا یکی از نمونه‌های بارز برای الگودهی به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: همت، شجاعت، غیرت و معنویت شهدا را باید به نسل کنونی کشورمان منتقل کرد.

وی با ارائه توضیحاتی در مورد اجرای طرح ابتکاری خادمین شهدا در مدارس لارستان، خاطرنشان کرد: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه فرهنگی کشور اسلامی ایران هستند، اما از این ظرفیت فوق‌العاده کمترین بهره برده شده است.

شهرآشوب با بیان اینکه با سازمان‌دهی و تقسیم‌کاری که بین دانش‌آموزان مدارس مختلف لارستان صورت گرفت، انجمن خادمین افتخاری شهدا در مدارس این شهرستان شروع به فعالیت کرد، افزود: در نخستین گام، در هر یک از مدارس شهر لار، تابلوهایی با استفاده از سربند، پلاک و غیره که نمودی از شهداست، تهیه و نصب شده است.

این خادم افتخاری شهدا، با اذعان به اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد کلاس‌های درسی مدارس شهرستان لارستان مزین به‌نام و قاب عکس شهداست، گفت: با این کار، دانش‌آموزان، نام کلاس خود را به‌جای اعداد با نام شهدا می‌شناسند.

وی با بیان اینکه در طول هفته، دانش‌آموزانی که به‌عنوان خادمین شهدا در مدارس شناخته می‌شوند، وظیفه برگزاری صبحگاه را بر عهده ‌دارند، تصریح کرد: قرائت وصیت‌نامه شهدا، پخش کلیپ دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، دعوت از خانواده معزز شهیدان برای حضور در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف و غیره از جمله برنامه‌هایی است که در مدارس لارستان اجرا می‌شود.

مجری طرح خادمین شهدا در مدارس لارستان گسترش و ایجاد خلأ معنوی را یکی از حربه‌های بزرگ دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و ایران دانست و ادامه داد: تهاجم فرهنگی با هدف معنویت‌زدایی ایجاد شده که مسئولان و به‌ویژه فرهنگیان با انجام برنامه‌های فرهنگی ابتکاری معنویت را در جامعه تقویت کنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “95 درصد کلاس‌های درس مدارس لارستان مزین به‌نام شهداست”

  1. سعید گفت:

    لطفا از گروه هایی که برای پیروی از شهدا در سطح شهر برقرار میشود حمایت کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین