پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

ظرفیت تولید 20 هزار تُن انواع محصولات بلوک‌های سبک گازی در لارستان+فیلم

در مجتمع بلوک های صنعتی سبک و سنگین آرتا لارستان، به عنوان اولین تولید کننده بلوک های سبک گازی در جنوب کشور در شهرک صنعتی شهر لار فعال است. به…

در مجتمع بلوک های صنعتی سبک و سنگین آرتا لارستان، به عنوان اولین تولید کننده بلوک های سبک گازی در جنوب کشور در شهرک صنعتی شهر لار فعال است.

به گزارش میلاد لارستان، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج لارستان در ادامه سلسله نماهنگ‌های معرفی مراکز تولیدی و صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی لارستان این بار به سراغ مجتمع بلوک های صنعتی سبک و سنگین آرتا، اولین تولید کننده بلوک های سبک گازی در جنوب کشور رفته است.

تولیدات این مجتمع صنعتی در دو فاز سبک و سنگین انجام می‌شود که تولیدات فاز سبک شامل بلوک های گازی NAAC و بلوک های فومی CLC و CLP با ظرفیت۲۰ هزار تن در سال و قابلیت‌های عایق حرارت و صوت، کارپذیری بسیار بالا و نصب آسان تأسیسات است.

همچنین فرآیند نگهداری و عمل آوری بتن به وسیله تکنولوژی سیستم بخار صورت می‌گیرد .

تولیدات فاز سنگین نیز شامل بلوک های دیواری با سایز های متنوع، کف پوش های بتنی، نماهای بتونی، جداول و تک لبه های بتنی و… است.

تمامی این محصولات در فاز اول اجرایی است که در فازهای بعد در سال های آینده محصولات متنوع تری به تولیدات این مجتمع اضافه خواهد شد.

با راه‌اندازی مجتمع تولید قطعات بتنی سبک و سنگین آرتا برای ١٢ نفر به‌صورت مستقیم اِشتغال‌زایی صورت‌گرفته است که ظرفیت و توانایی افزایش این تعداد به ٣٠ نفر نیز دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین