چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

در موضوع مقابله با کرونا و کمک های مومنانه، لارستان موفق عمل کرده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه در موضوع مقابله با کرونا و کمک های مومنانه، لارستان موفق عمل کرده است، گفت: باید اطلاع رسانی و…

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه در موضوع مقابله با کرونا و کمک های مومنانه، لارستان موفق عمل کرده است، گفت: باید اطلاع رسانی و آموزش در راستای افزایش آگاهی بخشی و حساسیت مردم به رعایت پروتکل ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش میلاد لارستان جلسه ستاد انتخابات لارستان با حضور دکتر قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزارشد.

در این جلسه، دکتر قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس هم در سخنانی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی و از پایه‌های جمهوریت نظام است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز و مظهر اقتدار و عزت ملی است که منافع آن به همه افراد جامعه بر می‌گردد.

وی گفت: هرچه این حضور و مشارکت در عرصه انتخابات پرشورتر باشد ضمن اثرگذاری داخلی، در عرصه بین‌المللی نقش تعیین کننده‌ای برای کشورمان خواهد داشت.

قاسم پور اظهار داشت: تجربه نشان داده که دشمنان ما در محاسبات خود نسبت به نظام و مردم همیشه دچار خطا شده‌اند؛ گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، قطعا ناکامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: مردم باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند، در غیر این‌ صورت سیر نزولی بیماری شکننده خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در موضوع مقابله با کرونا و کمک های مومنانه، لارستان موفق عمل کرده است، اظهار کرد: باید اطلاع رسانی و آموزش در راستای افزایش آگاهی بخشی و حساسیت مردم به رعایت پروتکل ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: واکسیناسیون کرونا در استان فارس با دقت و سرعت عمل بالا و براساس دستورالعمل تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در حال انجام است.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم مردم همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

در ادامه عبدالرضا صادقی و امین کهوا مدیران کل امور اداری مالی و دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس هم به ایراد سخن پرداختند.

همچنین جمعی از کارمندان فرمانداری نیز مسائل و مشکلات خود را با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس مطرح و خواستار رفع این موارد شدند.

 ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین