جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شوراها؛ بیان‌کننده و پیگیر مشکلات مناطق خود هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: شوراها با اقدامات، فعالیت‌ها، عملکرد و رفتار خویش می توانند امیدواری مردم به حضور مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهند….

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: شوراها با اقدامات، فعالیت‌ها، عملکرد و رفتار خویش می توانند امیدواری مردم به حضور مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در نشست رییس و اعضا شورای اسلامی شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جلیل حسنی ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء، شورای اسلامی شهرستان در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در روند تکاملی خویش بی نیاز از حضور مردم نیست، اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستاها، عشایر، شهر و شهرستان و همه و همه، میراث گرانبهای حضرت امام رحمه الله علیه می باشد که نمونه و الگویی از مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تصمیم سازی ها و فعالیت‌های اجرایی، فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستاهای کشور است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: امروزه شوراها حلقه اتصال مردم و مسئولان و بیان‌کننده و پیگیر مشکلات، موانع و محرومیت های مناطق خود هستند، که خدا را شکر طی سال‌های گذشته، تاثیر خوبی در هم افزایی، رفع مشکلات و ارائه راهکارها برای مناطقی آباد و توسعه یافته داشته اند.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادی مردم‌محور نام برد و گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برخاسته از اراده مردم باید منشا خدمات ارزشمندی باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

معاون استاندار فارس اظهار کرد: خدمت به مردم راهبرد اصلی دولت و نظام اسلامی است و در این چارچوب هیچ مانعی نباید در مسیر خدمت به مردم وجود داشته باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه همت و تلاش شوراهای اسلامی باید معطوف به رفع مشکلات و موانع سد راه مردم باشد، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب باید مهم‌ترین هدف شوراها باشد.

فرماندار ویژه لارستان لارستان ادامه داد: برای اینکه این مهم بهتر از گذشته رقم بخورد و حضور شوراها به نمایندگی از مردم در پیگیری امور تبلور بیشتری پیدا کند، ایجاد اشتیاق و امید به منظور مشارکت بالای مردم در انتخابات، باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در لارستان در ادامه خاطرنشان کرد: شوراها با اقدامات، فعالیت‌ها، عملکرد و رفتار خویش می توانند امیدواری مردم به نهاد شورا و همچنین ترغیب آنان به حضور مردم در پای صندوق های رای را افزایش دهند.

وی ادامه داد: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز انتظار داریم که اعضای شوراها، دهیاران، معتمدین، خیرین و متنفذین محلی این امر مهم را مورد توجه قرار دهند، تا انشاالله اعتماد مردم به نهاد انتخابات، بیش از پیش شود و این موضوع برای نسل های آینده به عنوان راهکاری جذاب و خوشایند مورد استقبال قرار گیرد.

در ادامه این نشست همچنین خیل تاش و دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان و علی رام برزین رئیس و جمعی از اعضاء شورای اسلامی شهرستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین