پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رئیس اداره ورزش لارستان خواستار تکمیل دهکده المپیک لارستان شد

ریئس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی لارستان معرفی شد. در جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی…

ریئس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی لارستان معرفی شد.

در جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی  و کمیته های تحت پوشش آن و همچنین مسوول تربیت بدنی سپاه لارستان، نشست هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی در محل اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره ورزش لارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محسن زاده رئیس قبلی در هئیت اتومبیل رانی، خواستار تکمیل پیست آفرود لارستان در منطقه حسن لری که کار کار احداث آن از سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار هکتار شروع شده و تا کنون بلاتکلیف رها شده است، شد و اظهار داشت: با توجه به  اینکه منطقه فوق بنام مجموعه ورزشی المپیک لارستان جهت راه اندازی رشته های آفرود، اسلالوم، کلاسیک، موتورهای کراس و ریس نامگذاری شده است، رئیس جدید هیئت بزودی پیست فوق را تکمیل کند.

محمدحسن طیبی با اشاره به اینکه با توجه پتانسیل بالای لارستان در رشته موتورسواری و اتومبیل رانی، افزود:می توان مسابقات این رشته های جذاب و مهیج را در لارستان با توجه به پتانسیل بالای آن برگزار کرد.

طیبی همچنین از خیرین و بخشهای خصوصی که آمادگی و حمایت خود را برای احداث پیست موتور سواری در لارستان اعلام کردند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه آقای مقدسی رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی لارستان برنامه و اهداف خود را برای حاضرین تشریح و قول داد تا با برنامه ریزی مدون و حمایت اداره ورزش و جوانان  مشکلات این رشته ورزشی مهیج را مرتفع کند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین