شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

با دارندگان دستگاه های غیر مجاز استخراج رمز ارز در لارستان برخورد می شود

مدیر توزیع نیروی برق لارستان اعلام داشت:با مشترکینی که از دستگاه های استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز استفاده می نمایند برخورد می گردد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

مدیر توزیع نیروی برق لارستان اعلام داشت:با مشترکینی که از دستگاه های استخراج رمز ارز به صورت غیرمجاز استفاده می نمایند برخورد می گردد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان دامن کشان با اعلام این خبر افزود :استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز (ماینر) در منازل، کارگاه‌ها، دامداری ها، چاه های کشاورزی و اماکن عمومی ممنوع می باشد و در صورت تشخیص استفاده از آنها توسط مشترک، دستگاه‌های مزبور ضبط و نرخ برق مصرفی به تشخیص شرکت با بهای مربوطه محاسبه می گردد.

وی گفت: راه های مختلفی جهت کشف این دستگاه‌های غیر مجاز در اختیار همکاران این مدیریت می باشد و اکیپ های بازرسی بدین منظور تشکیل و در حال فعالیت می باشد و از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۲۰ دستگاه ماینر در سطح شهرستان با همکاری نیروی انتظامی کشف و پرونده های مزبور تشکیل و جهت مقامات قضایی ارسال گردیده است.

دامن کشان اظهار داشت: مشترکینی که قصد اجاره املاک، کارگاه ها و چاه‌های خود را دارند دقت داشته باشند در صورتی که مستاجر از این دستگاه ها استفاده نماید علاوه بر اعمال جریمه های صورتحساب برق مصرفی، تبعات این موضوع گریبانگیر صاحبان انشعاب نیز می گردد

وی در پایان گفت: سامانه ۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی* آماده دریافت گزارشات مردمی مشترکین و شهروندان عزیز در این زمینه می باشد و *در صورت ارائه گزارشات موثق توسط افراد که منجر به کشف دستگاه‌ها گردد پاداش قابل توجهی به ایشان پرداخت می گردد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین