یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد:

راه اندازی تعاونی تولیدی خدماتی مددجویان در روستای کورده لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از راه اندازی تعاونی تولیدی خدماتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از راه اندازی تعاونی تولیدی خدماتی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عصر امروز طی جلسه ای که با حضور مدیر کمیته امداد، رئیس اداره بهزیستی و کارشناس اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان و همچنین رئیس شورای اسلامی روستای کورده و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در سالن اجتماعات مدرسه رکنی این روستا برگزار شد، اهداف و اهمیت تعاونی های روستایی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد لارستان در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف تشکیل تعاونی ها و سود حاصله از آن برای اعضاء، اظهار داشت: مددجویان این روستا می بایست در تشکیل این تعاونی ها حضوری پررنگ داشته باشند.

هوشنگ دلاور با تمجید از تلاش های اعضای شورای اسلامی روستای کورده برای اختصاص زمین و پپیگیری روند احداث این تعاونی، افزود: تعاونی های روستایی به صورت تلفیقی از کارهای تولیدی و خدماتی و با مشارکت اعضاء کمیته امداد و بهریستی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تعداد اعضاء پیش بینی شده برای این تعاونی ۲۰۰ عضو در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت های این تعاونی ها در روستا شکل می گیرد، طرح های کشاورزی و دامی مد نظر تعاونی روستایی قرار دارد که می توان در کنار آن پرورش شترمرغ و ایجاد گلخانه نیز در دستور کار گیرد.

مدیر کمیته امداد لارستان اضافه کرد: با توجه به حضور فعال زنان در فعالیت های اقتصادی، مشاغلی از قبیل سبزی خردکنی، پخت انواع نان های محلی و کارهای خدماتی ویژه زنان در تعاونی ها برای این اقشار در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین