شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رقابت 1800 داوطلب کنکور لارستانی در 4 حوزه امتحانی

رییس آموزش و پرورش لارستان به  تشریح جزئیات آزمون سراسری ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه و شنبه ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود. به گزارش میلاد…

رییس آموزش و پرورش لارستان به  تشریح جزئیات آزمون سراسری ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه و شنبه ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در چهار حوزه امتحانی(شهید فراست،شهید زرگری، دانشکده سما، مجتمع آموزش عالی) برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، آزمون عمومی و اختصاصی گروه هنر ۹ تیر، گروه های علوم انسانی و ریاضی ۱۰ تیر ،گروه تجربی ۱۱ تیر و زبان خارجی ۱۲ تیرماه در حوزه های تعیین شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برگزار می‌شود و مکان های برگزاری آزمون نیز گندزدایی و ضد عفونی خواهند شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان در مجموع بیش از ۱۸٠٠ داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۹۲ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۶۳۲ داوطلب در گروه تجربی، ۵۲۱ داوطلب در گروه انسانی، ۲۰۹ نفر در گروه هنر و ۲۴۵ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

كارت های شركت در‌ کنکور‌ همه داوطلبان‌ گروه هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه راهنماي شركت در آزمون از روز یکشنبه مورخ ۶ تیر لغایت سه شنبه ۸ تیر براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع ­رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

گفتنی است کنکور سراسری ۱۴۰۰ اولین کنکوری است که تنها بر اساس منابع نظام آموزشی ۶-۳-۳ برای کلیه داوطلبان برگزار می شود. تمامی متقاضیان شرکت در این آزمون باید دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به عنوان منبع اصلی جهت برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۰ مطالعه نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین