چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

5 واحد مسکونی در روستای شرفویه لارستان برای نیازمندان احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: با مشارکت نیک اندیش لارستانی در ساخت پنج واحد مسکونی ویژه نیازمندان در روستای «شرفویه»، برای محرومیت زدایی اقدام شده است تا مسکن اقشار کم…

مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: با مشارکت نیک اندیش لارستانی در ساخت پنج واحد مسکونی ویژه نیازمندان در روستای «شرفویه»، برای محرومیت زدایی اقدام شده است تا مسکن اقشار کم درآمد در این روستا صاحب مسکن شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شبستان، عطاءالله زمانی اظهار داشت: با مشارکت نیک اندیش لارستانی در ساخت پنج واحد مسکونی ویژه نیازمندان در روستای «شرفویه»، برای محرومیت زدایی اقدام شده است تا مسکن اقشار کم درآمد در این روستا صاحب مسکن شوند.

وی افزود: بیش  از ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات طرح ویژه بهسازی، حوادث، مسکن محرومین و تعمیری، معیشتی و بلاعوض در لارستان پرداخت شده است.

این مسئول از اجرای محرومیت زدایی در خنج نیز خبر داد و گفت:  در سال گذشته ۲۲۳ هزار و ۸۹۰ میلیون ریال اعتبار در قالب تسهیلات و وام های بلاعوض و تسهیلات کم بهره به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس تاکید کرد: بازنگری طرح هادی ۶ روستا  با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال ،  احداث کانال و سیل بند در یک روستا با اعتبار سه هزار میلیون ریال، آسفالت معابر روستایی به میزان چهار هزار متر مربع با اعتبار سه هزار میلیون ریال و اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی برای ۳۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله عملکردهای بنیاد مسکن در خنج در سال گذشته است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین