سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 40

کلنگ‌زنی عملیات تکمیلی و بهسازی محور فداغ به بیرم

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان کلنگ آغاز عملیات تکمیلی و بهسازی محور فداغ بیرم به طول ۴ کیلومتر…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم و مدیر کل راه و شهرسازی لارستان کلنگ آغاز عملیات تکمیلی و بهسازی محور فداغ بیرم به طول ۴ کیلومتر به زمین زده شد.

در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نماینده مردم لارستان، خنج،گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش بیرم و جمعی از مسوولین و معتمدین محلی، کلنگ عملیات تکمیلی و بهسازی محور فداغ بیرم به طول ۴ کیلومتر به زمین زده شد.

حجم خاکبرداری در این طرح ۱۴۵ هزار متر مکعب، حجم خاکریزی ۷۵۰ هزار متر مکعب و تعداد ابنیه فنی نیز ۷ دستگاه انجام می شود.

برای اجرای این طرح ۲۱۰ میلیارد ریال توسط دولت هزینه می شود.

در حاشیه کلنگ‌زنی عملیات تکمیلی و بهسازی محور فداغ به بیرم که قطعه‌ای از محور لار – لامرد محسوب می‌شود، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه در سال‌های گذشته به دلیل کاهش منابع درآمدی کشور، میزان اعتبارات فعالیت‌های عمرانی کاهش پیدا کرده، اما تلاش شده ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و راهسازی در حوزه انتخابیه متوقف نشود.

حسین حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد: در دولت آینده تکمیل پروژه‌ها سرعت بگیرد و چشم‌انتظاری مردم برای بهره‌برداری از برخی پروژه‌های خدماتی و عمرانی به پایان برسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین